Det var ett väldigt tydligt "Nååå" från "e"...

Hej hopp!

Joppe har "så när som" byggt klart veranda och den e sååå fin,han e så duktig,min lilla Joppe!

Alla valparna har fått sig nya hem....saknar...

Idag fick vi våra nya arbets scheman och det är nog lite av en tradition att demonstrera sitt missnöje över arbetspassen oavsett det gäller tider eller sysslor så var det ock idag,det är lite som att dansa kring granen vid jul eller som att putta ner simläraren i vattnet sista simlektionen på badhuset.,
det där med att gnälla - det är nåt som bara hör till.

Men istället för att gnälla kan man ju bara söka tjänstledigt från dom pass man inte tycker att man vill ha.

Jag tycker att tjänstledighet är en fantastisk uppfinning,som för nån vecka sen var jag på Rock o Poker kväll på garaget och det blev lite hårt,som jag visste redan i god tid att det skulle bli,så jag ville göra mig själv en tjänst genom att vara ledig dagen efter,så därför tog jag tjänstledigt från jobbet .

Fast egentligen ifall man klurar lite så gjorde jag nog kunderna en tjänst genom att jag var ledig den aktuella dagen..så är det..ibland får man helt enkelt ställa upp, när det gäller tjänstledighet .
För att inte tala om den av mina kollegor som uppskattar extra timmarna min ledig tjänst gav oavsett jag nu var tjänstledig eller om jag kanske var tjänstledig.

Då var det färdigbloggat för idag...jooo...jag vet...vart lite mycke om tjänst och ledig men gissa hur många gånger jag kunnat trycka in ordet "pass" om jag valt att göra det..höhö..

Tjolahopp in i bingen!


Kommentarer
Postat av: elli

Herregud Seja vad du är rolig!!!!!

2008-10-10 @ 18:57:22
Postat av: irene

PASSADE, SOCKARNA?

2008-10-17 @ 10:07:42
Postat av: elli

NÅ NÅ NÅ!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-24 @ 17:25:14
Postat av: Emelie

UPPDATERA NU MORSAN

Postat av: elli

Nå??????

2009-01-25 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback