Alla hjärtans dag..

Jag fick en dikt nerdimpandes i min mail idag...så rart...*rodnar*



Till Seija

Änglarnas Prinsessa

idag är det alla Hjärtans dag..
och jag vill
...bla bla bla...
*korta ner lite*
..bla bla bla..
..på alla hjärtans dag
...för det är jag som verkligen älskar dig

Puss Puss ....//

-var inte det gulligt,säg??

Nix,inget till Eira idag heller..*S*
Och inget har jag hört om Lindas små bebisar..*suck*
Hoppas allt är väl med henne och dom små.

Tjingeling
Hälsningar
"Änglarnas Prinsessa"..*fniss*

Februari

Hej Hopp!!
Vilken vinter det varit,trillade och stukade handen-o rumpan,
om man nu kan stuka sin stjärt..*funderar*
sjukskriven i en månad för det..skittrist..
min laptop har gett upp..skittrist..
men nu så,arbetsterapin har friskförklarat min handled min laptop har fått support,
tur det fanns fullständiga garantier för den..*puh*

Idag är jag ledig,jag ska plantera lite sommarblommor-trevligt som omväxling,annars har all min lediga tid gått till renovering av husets övervåning.
Det var så att jag fyndade ett jättefint vitt vitrinskåp på IKEA,
Joppe plockade ihop den hemma och helt plötsligt insåg jag att den passade inte in någonstans
-så vad göra??
-Jooo....anpassa huset efter skåpet..höhö..
Så nu blir det himla fint för skåpet!

Härom veckan snubblade jag över en fantastisk konstnär på nätet,en helt enkelt superb konstnär,jag vart så imponerad att jag mailade och hörde ifall jag inte kunde få min son avmålad..
-Ja men visst,jag skickade in hans senaste skolfoto o la till ett önskemål om en elgitarr för grabben tycker juh att det är himla kul med elgitarrer..
tänkte visa resultatet som jag fick förhandstitta på..*ler*

101490-17



Hoppas få den i brevlådan i dag!!

En väninna till mig har förresten bestämt sig att flytta till Happis igen,efter 20 år tyckte hon att det var dags o komma hem.
Skitskoj,tycker jag.

Det känns som om jag borde komma med ett par kloka ord till Eira,jag vet juh hur väl den flikkan faktiskt behöver dom.
Men nääh..har inge..nada..ingenting..

Tjingeling!

Psst..Nu börjar det trilla in bebisar i bygden...oj vad jag väntar på att dom "mina" ska titta ut!

Snart är det nog vår!

Dags för en uppdatering,sku jag tro....