Mååååndag!

Oj vad jag gillar Puh!!!

"Puh såg på sina två tassar. Han visste, att en av dem var den högra, och han visste, att när man hade beslutat sig för vilken som var den högra, så var den andra den vänstra, men han kunde aldrig komma ihåg, hur man skulle börja."

han e juh för ljuvlig,lille Puh...påminner mig om nån..*s*

men här kommer en liten (kinesisk,tror jag) "Eira för dagen":
-Du kan inte ett hjälpa en planta att växa högre genom att dra i den.

-så tänk på det,det e inte lönt o dra i den...............

Tjingling...(vart bara en lille kortis idag...)


HP Pavilion dv9000.....

......heter min nya kärlek......*flämt*.....
Guuud vad han e fin,så blank o fylld med finesser,en riktig joytoy!

I dag e det Söndag,suttit i kassan på jobbet idag,kul med alla trevliga restaurang gäster.

Men i fredags var det min kalasardag och samma dag, av en händelse, hade vi personalfest på jobbet.-*ler brett*..ett litet minus var att jag skulle jobba på lördan..sitta i kassan i 7 timmar.
Så solklart var att man fick ta det lite vackert,dom flesta av oss var där på samma villkor,dvs arbete dan efter så man fick smutta med lite eftertanke.
Mina gulliga arbetskamrater äntrade scenen o sjöng för mig på finska....guuud så gulligt!
jag tog det himla nätt med ölen o var hemma strax efter midnatt,jag hade knappt hunnit  börja ens till att förvandlas till en pumpa.

idag e en annan dag,idag e det Mirkkus dag,min rara väninna fyller år idag och idag när jag var på jobb så såg jag nåt j vill ge henne,hon verkligen ogillar kyla och mörker,så vad annat kan man ge till sin kära vän än det hon behöver mest,dvs Sommar!!!
sååå..det ska hon få av mig..*ler*

Tjingeling..
....och ha en fantastisk dag idag!!