Mygg,vilket påhitt!!!

Hej och Hå!! Mulen söndag,ungarna ville till varje pris och bada på Mattisstranden och efter många om och men så åkte vi iväg... Motvilligt satte jag mig i bilen och körde iväg...mycket motvilligt,visste juh att det sku krylla av blodsugande flygfän där! Läste i en bok om ett "naturligt" myggmedel,tiamin som finns i B vitaminer och hur det skulle avskräcka myggen,ett par tabletter om dan så...hörda idag på badstrande av en annan myggutsatt mamma att Tiamin oxå öka aptiten...hmm....tur det finns att köpa icke fettbildande myggifter på ICA så som Slim "Off" eller kanske Ultralight "Raid"..höhö.. Våra mysiga fina rara valpar blir bara större och större även om det inte går särskilt fort..vi har "Darris" ,en liten gosse som verkar vara hur feg som helst,rädd för allt. Vi har tösen, "Slickis" som älskar att kela. Vi har "Morris",en tjej som morrar och tappert försöker skälla och sätta den övriga kullen på plats. Sist men inte mindre än dom andra små skräpen så har vi "Nyfis", fullständigt orädd och nyfiken på allt,e oxå han som är på rymmen och älskar att utforska på tomten. Dom e så ljuva och fina allihopa!! ää..nu ska jag ta mina kliande, myggbitna ben och skutta iväg och göra nåt annat. En liten Eira kanske? "Lyckan består i olyckor som undvikits" och kanske en liten en till.. "Takt är att veta hur långt man kan gå utan att man gått för långt." Tjingeling! Psst: vet int varför hela min blogg blev ihopapackad..kanske för att det sku ta mindra plats och därmed ge lägre transportkostnader...

Kommentarer
Postat av: kajsa

Vilka underbara valpar! S har berättat vad dom heter och varför.

Postat av: elli

Sicken uppdatering!!! Har ni kvar alla valpar????

2008-07-18 @ 18:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback