Alla hjärtans dag..

Jag fick en dikt nerdimpandes i min mail idag...så rart...*rodnar*



Till Seija

Änglarnas Prinsessa

idag är det alla Hjärtans dag..
och jag vill
...bla bla bla...
*korta ner lite*
..bla bla bla..
..på alla hjärtans dag
...för det är jag som verkligen älskar dig

Puss Puss ....//

-var inte det gulligt,säg??

Nix,inget till Eira idag heller..*S*
Och inget har jag hört om Lindas små bebisar..*suck*
Hoppas allt är väl med henne och dom små.

Tjingeling
Hälsningar
"Änglarnas Prinsessa"..*fniss*

Kommentarer
Postat av: Eira

...nähä.... inga visdomsord till mig..... då får jag väl leva i min egen bubbla, utan kloka råd o tips o idéer... hur ska detta sluta?

Postat av: Majsan

Fin tavla på sonen!

2008-02-19 @ 07:18:44
Postat av: Linda

Blev bebisar :)

2008-02-19 @ 18:34:52
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Vilken fantastisk fin bild på din fina son!!!

2008-02-21 @ 22:15:24
Postat av: elli

Jag är alldeels chockad!!! Så många blogginlägg som jag missat. Det är nog våren...

2008-03-02 @ 18:02:38
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Linda

Uppdatering tack, NU!!!

2008-04-01 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback