ingen uppdatering

Nix,det blir ingen uppdatering idag..jag är alldeles för självupptagen i dessa dagar.
Jag håller som bäst på att utveckla mina skådespelartalanger o då har jag inte tid o låta trivala saker som webblogg komma emellan.
Sen ska vi ut på turne och då har jag inte heller tid med trivala saker.
Oooohnej!

Men jag kanske kan hinna slänga in att jag äntligen vatt hos doktorn.efter 5 veckors influensa med snorande o snörvlande o feber o röda prickar över hela kroppen ,doktorn kika lite här o kika lite där,så sen fick jag mig en penicilinkur som tvingar mig att hålla mig borta från fina viner o sånt.
Men ojojoj när kuren e över då ska tant parta,uj vad tant ska parta.

Hinner kanske oxå med o berätta att mina dagar som klassråd e över,mitt sista o viktigaste åtagande var att skaffa fram blommor o annat till skolans faaaaantastiska personal. o Ellis "blommor" fixa jag med extra mycket omtanke o kärlek.*ler rart*

men nu måste jag gå,e bara timmar kvar,jag måste hinna förbereda mig mentaaaaalt inför kvällens föreställningar...att fara eller att inte fara....

Tjingeling

Men okej..vet att Eira väntar på sin guide här i livet så här kommer kloka ord direkt från Oscar Wilde:
"om man talar sanning blir man förr eller senare avslöjad"

svårtolkad...*tycka*..men vem har sagt att kloka ord o livsfilosofier ska vara enkla?
Nää..det ska vara en källa till  personliga tolkningar och djup eftertanke.

Kommentarer
Postat av: eira

Äntligen. Som jag väntat. *Ler*

2007-06-18 @ 07:47:52
Postat av: elli

Jag har åxå väntat. Varför börjar du inte skriva i happisblaskan en krönika varje fredag så den där torre Pohjanen slutar. Det vore så sköj för du skriver så underbart skojigt. KRAM

2007-06-20 @ 20:34:19
Postat av: eira

Håller med Elli om krönika!!!

2007-06-20 @ 22:07:35
Postat av: Linda

Förstår att det är mycket nu när du ska bli kändis :)
Ha en underbar dag vännen
bamsekramar

2007-06-23 @ 15:03:00
Postat av: Kajsa

Vilken rolig teater!!! Ni var jättebra! Du klarade dej galant trots din förkylning!

2007-06-25 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback