Torsdag

Trött som sjutton idag...
men en liten Eira ska jag väl orka med:
"För ett galet skepp är alla vindar motvind."


Var väl nåt vi alla egentligen innerst inne känt till men säkert grubblat många gånger över.
Då måste vara tryggt för er att det finns någon som vågar ta itu med dessa frågor så här svart på vitt.

Visst ser det ut som om jag skrivit betydligt mer idag än vad jag egentligen gjort bara för att jag använt ett till synes större teckensnitt..fast egentligen vet jag inte hur det gick till...jag gjorde nåt och det bara blev så,fast det blev ingen skillnad för den som läser bloggen,dvs er..men det blev det för mig,som skriver....

tjingeling o nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst ska jag komma med Siri nästa gång hon gormar hela natten, knackar väl på vid sådär 02,30 snåret*asg*. Saknar dig vännen, träffas snart??
*Kramar*

Postat av: elli

Ja ja, kort inlägg för att vara du. Men ok det godkänns!!!!

2007-02-17 @ 08:22:57
Postat av: Kajsa

Ett inlägg är dock en inlägg!

2007-02-17 @ 12:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback