Tillökning hos familjen Andersson Ter-Borch!!

Igår var jag o hämta en liten bebis från Baskeri,så otroligt söt, trots att jag inte gjort henne själv!
En mörkgrå liten kisseunge med lurvig päls.så liten o pluttig..Savannah ska hon heta!

Jag är ledig idag och imorgon o sen är det ju helg så även om jag far o jobbar så är det ändå lite liv i huset,så kisse inte behöver vara alldeles själv.
Vill ju inte börja med att lämna pluttan ensam!

Självklart avslutar vi i vanlig ordning med några kloka ord,Eiras guide i livet,den här gången kommer visdomen från Arabien:
"En god lögn kan gå från Bagdad till Konstantinopel, medan sanningen letar efter sina sandaler."

Kommentarer
Postat av: eira

Tack - nu fick jag nåt o tänka på igen. *flin*

2007-02-08 @ 15:41:25
Postat av: elli

He-he!!!!

2007-02-10 @ 15:07:02
Postat av: Linda

Ska svänga in nån dag o kolla på underverket! Har dina barn haft vattkoppor?? Hos oss härjar det nu för fullt
Kramisar

Postat av: elli

Du kan INTE leva på gammla blogg meriter, skärpning!!! Vad kul föresten att du ska jobba i Karungi nästa vecka. Det ser jag framemot!!!

2007-02-13 @ 19:22:58
Postat av: eira

Håller m Elli. Nu får du nog snällt uppdatera!!!

2007-02-14 @ 07:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback