Juuuulen e häääär....

Värsta söta Lucia tåg med alla små tomtar o pepparkakshistorier o annat.

Oj vad skoj det var o titta på alla duktiga ungar som framförde både det ena och det andra på skolans Julfest!!

Hohooooo Irene,På Freeeeeedag kommer jag o hämtar mina myyysiga go varma sockar!!

Det har varit en stundvis trevlig helg med goa vänner och massor med fina ungar på besök både på Lördag och på Söndag.
Det har i o för sig inte bara varit rosor hela helgen..*mumlar*
I morgon e det Torsdag o då ska tant Jobba igen,ledig på fredag...hoppas jag..och jobba hela helgen.
Lillskrutt fyller 8 på Söndag(!!!!!)..min lilla, lilla plutt...

Så då blir det barnkalas..lite lägligt när jag e på jobb...höhö...

Nu tänker jag int skriva mer!
Ska vackert ta och trilla ner i bingen så jag orkar jobba imorgon.

en liten "Eira" för dagen...
"Livet är inte vara en lek utan oxå en dans på rosor."

mer får det bli en annan gång...
vill bara tillägga att Kupevärmaren är världens bästa uppfinning.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst var de söta :)
Tack för maten den var super mumsig :)

2007-12-14 @ 15:51:58
Postat av: elli

Alltid roligt att läsa din blogg!!!

Postat av: Anonym

NÄHÄ, du KOM INTE!

2007-12-18 @ 16:20:34
Postat av: Eira

Vänta lite nu... menar du julen 2008? För det är ju mindre än 11 månader kvar...

2008-01-26 @ 07:42:44
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Linda

Julen har nu passerat för länge sen!! Blir det uppdatering snart??

2008-02-01 @ 11:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback