Mitt emellan Fredag och Lördag..

Tiddeli-pom..

Häromdan sprang jag på en tant jag inte träffat på evigheter,jag kom på varför jag inte träffat henne,mjoo..e ju för att jag jobbat hårt för o undvika henne,men jag har inte tänkt på det, det har lixom blitt till en vana,ungefär som att man knyter skorna innan man går ut.

Hursom så kom vi i en disskussion,damen i fråga har väl en väldigt suspekt hygien om någon alls (hela damen bordes nog marineras i lactacyd),
Så man står automatiskt,lite grann så där på behörigt avstånd från dennes aromatiska atmosfär,
väldigt raskt kom hon igång o prata om sina "erövringar" hon har haft på senare tid,enligt sig själv..
när jag frågade om det inte vore på tiden att hon stadga sig o kommer till ro:

-ombyte förnöjer,sa hon med ett fånigt flin.

ruskit elaka tankar for genom huvvet på mig,det enda omytet som förnöjer för dig är när du byter batterier på din sletna dildo, desperata lördagkvällar,tänkte jag
men jag sa inget,jag är på tok för deliciös o finkänslig för o låta såna grodor hoppa ur mun på mig,
e knappt så jag kan bara tänka så elaka tankar ens.

Hursom helst tänkte jag att det är bäst jag avbryter samtalet och gör mig kvitt,damen ifråga, innan öronen trillar av mig o det börjar växa mossa runt anklarna på mig, för hon kan verkligen gå på,den lilla damen.

Att jag ens nämner henne i min blogg e för att jag nog aldrig sluta förvånas av alla de sorter vår herre har i sin hage och damen gjorde ett inryck på mig som jag får jobba en hel del med för o bara bli av med!!

Idag har jag varit ledig från IKEA,vilken tur för ungarna passade på o vara sjuka just idag,vilket är väldigt praktiskt,dom offrade tom sin baddag bara för att få vara hemma o få bli friska hos mig,såna små pluttisarna!

Det bästa av allt var att dom synkade så ihop sig att dom samtidigt blev snoriga och snörvliga,praktiskt,men dessa små gullepluttar verkar vara bottenlösa schakt av behov och önskningar,så jag e lite smånöjd att Joppe, imorgon, tar över ansvaret över deras förhoppningsvis snara tillfrisknande.

Imorgon,tack o lov,imorgon e jag tebax på jobb,från 9:30 ska Anderssonskan servera 5 kronors,kokt wienerkorv i bistron och det ska hon hålla på med ända tills hon inte längre får vara kvar på jobbet utan måste gå hem.

Härom dan fick jag ett fint litet kort av Sissela och på den stod det att.
"Grattis Mamma på Pussdagen!"
Det var den 4 augusti,så det e bäst att alla skriver upp det i sina almanackor så ingen missar ett sånt viktigt datum.
jag tror att från o med nästa år så blir det en officiell rosa dag,en dag då alla vanliga skolor e stängda.

timmen e sen o tanten otvättad så hon ska trilla in i duschen innan det e dags o nanna tittorna.

tjingeling

..visst ja..
..en Eira..
..kommer här!!

"När du trillar ner på någon räcker det inte att säga att du inte kunde hjälpa det, när allt kommer omkring kunde han förmodligen inte heller hjälpa att han hamnade under dig."

Källa: Nalle Puh


och en till,bara för att Puh e så himla bra:

"För att verka avspänd och helt tillfreds kan man gnola tiddeli-pom några gånger på ett vad-ska-vi-göra-nu-då-sätt."

Källa: Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: aegnes

TACK! mungipor som hänger neråt åker alltid upp när man läser din blogg.=}sitter här å hade en otrevlig skallebank, som försvann nu, näää inte bakis men kanske frammis, ska på femtioårskalas/ släktträff idag-kväll

2007-08-25 @ 07:27:32
Postat av: elli

Herregu!!!!! Kram och trevlig helg!!!

2007-08-25 @ 15:06:31
Postat av: Linda

Alltid lika härligt att läsa hos dig :)
Kramar

2007-08-28 @ 07:30:11
Postat av: elli

Skriv MERA!!!!

2007-08-29 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback