Okej....jag är rätt kass på det här med att komma ihåg o blogga...f'låt...

Hej alla glada bloggare o så Eira förståss..

Oj vad jag har jobbat och engagerat mig..dels på mitt vanliga jobb i restaurangen vidare med teaterträningarna o så våran nystartade förening,Norrskens Rock  Festivaler/Revontuli Rock...
Ide'n går ut på att samla folk till en festival där vi samlas kring vackra amerikanska bilar o bra rock musik till en så låg kostnad som möjligt både för besökare o för oss som arrangerar arrangemanget.
Det ska bli himla kul.
Vi klurar på en kick-off fest för medlemmarna som ska jag tänkt ska hållas nästa månad.
kan bli hur kul som helst!

Mer då,vad har jag mer gjort...mjoo..haft en hel del ångest för att jag inte ringt o tröstat lilla Linda lite oftare eftersom hon ju trillade o slagit sig.....mmmm.....sån e hon!

Men nu till min fantastiske man,guuud vad han e bra.
Vaknade här en Söndag morgon av min vackra makes mjuka kyssar och doften av nybryggt kaffe och rostade mackor,riktigt trevligt.
Sen när jag skulle iväg efter frukosten till jobbet så tyckte jag väl att min ljuva blå inte lät så illa som vad jag vant mig vid att den gör sen den tappade avgasröret på en avfart längs 99:an.
Det visade sig att min vackra make hade gått tidigt upp på morgonen för att montera fast det nya avgassystemet på bilen ,bara för att överraska mig,oj vad han e bra!

Och sist men inte minst min bil.....den e så blå o sååå otroligt fin,uhh vad jag gillar den,jaag verkligen,verkligen gillar den!

ja visst ja...dagens kloka ord:
"Omdöme får man av erfarenheter och erfarenheter får man av dåligt omdöme"
-Visst e det så,klart som korvspad!

Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: eira

Ääääääääääntligen. Som jag fått tjata!!!

2007-04-27 @ 21:37:53
Postat av: elli

Säjer som Eira, ÄNTLIGEN!!!! Till och med visdomsordet var helt ókidoki.
Glada Vappen på er!!!!

2007-04-28 @ 09:31:51
Postat av: Linda

Vad härligt att bli överraskad på morgonen :)
Som jag har väntat på din uppdatering!

Postat av: elli

Jaha och hur länge tror du att du lever på gamla meriter frun?

2007-05-01 @ 20:27:36
Postat av: eira

Sätt igång!!!

2007-05-05 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback