Vilken härlig helg!

Vilket kanon väder vi haft..nåväl,bortsett från att det blåst lite..man kan inte få allt.

Joppe han har slavat på med gården och med den blivande balkongen..jag har lappat ihopa datorer..har flera på rad som måste puttas igång.
Skoj..men det är himla tidskrävende,jumper hit o jumper dit o master o pri master och formattering och installering o saknade drivrutiner,hårdvaru konflikter etc etc etc...Kul!!

Emelie har varit såååå uttråkad i helg,bästa kompisen har inte varit hemma så hon har mest gått omkring o suckat tills hon kom på att det finns ju fler kompisar..så hon börja ringa runt o vips hade hon en kompis hon kunde åk till.
-självklart skjutsa mamma henne i Mercan..och hämta..med Mercan..*ler fånigt*...
e nog fortfarande lite småförälskad i den där bilen.

Var förbi Ida på OK i fredags och visa upp bilen för henne..kan inte fatta men hon påstår att hon aldrig riktigt gillat den!!!!
Nåväl..jag gillar Ida i alla fall..och tösen har ju rätt till en åsikt..även om den inte överensstämmer med min.

Robin,min gullunge for iväg i Lördags o kom hem idag,Söndag..han har sovit över hos sina polare i Marielund.han kommer att få en tuff vecka nästa vecka...ska försöka få in han på en EU moppe kurs som går på Måndagar,börjar imorgon och på Tisdagar har han schack kväll med schack klubben,Onsdagar har han kickboxning o sen ville han ha konditionsträning på Torsdagar...få se ifall han orkar med allt detta ,det lilla knyttet..*ler*.

Sissela har mest bara sprallat rundor hon var hos Elin i lördags en stund,men då hade flickorna rykt ihop tydligen rätt rejält,men hur det nu än var så ringde Elin lite senare på kvällen o sa förlåt,Sissela bad oxå om ursäkt...vad som hade hänt vet jag inte riktigt o låter oxå bli o rota i det..vad det än var så har ju töserna löst det.
Skulle trolla fram en komis till henne idag men My var på Seskarö...det berättade en otroligt bakfull Linda för mig när hon med stor möda o ett stort besvär masade sig till dörren för o öppna..Kim såg jag inte röken av ens bara..det hade nog varit en hård fest efter bröllopet dom gästade igår...hehe.
Vill även påtala att Linda bestämt nekade till att vara bakfull..skyllde på att hon var trött..jojo...*nickar menande*

Nu ska jag ta lite kväll med min mysiga lilla make han ska åka iväg igen imorgon bitti...vart vet jag inte..han har säkert berättat men har jag lyssnat??....*ler*...ha en trevlig afton allihopa!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: aegnes

tja! va de okej att jag satte in dig som länk i min blogg?

2006-09-11 @ 07:49:38
Postat av: kajsa

Emmeli ringde till Lydia åxå men hon hade ju lovat mej att hjälpa till med sjuk lillebror...som skulle ha semlor...En annan kompis ringde åxå men fick samma svar...till slut tyckte jag att hon skulle få lite ledigt och cykla runt och sälja jultidningar... Du får gärna köra mercan hit åxå och visa hur snygg den är!

2006-09-11 @ 10:54:15
Postat av: elli

Vad Robin är aktiv. Hur orkar han????

Postat av: Linda

hade absolut ingen huvudvärk eller illamående!
Hade nog sovit ca 4 timmar när du kom!!

2006-09-12 @ 18:24:56
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: aegnes

är de inte dags för lite uppdatering?

2006-09-17 @ 19:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback