hej o hå!

Måndagen är äntligen snart slut,känns lite småskönt för då har ju veckan kommit igång o det e fredag snart igen.*ler*.
I Lördags kom Sissela hem med Joppe efter Stockholmsresan-Äntligen!!!!!
Helgen har gått åt till småplock på gården,det är dags för grovsopshämtning o grovsopor är juh nåt vi har gott om!!
Sen har vi varit o tömt på backen.mamma håller på o får ut det sista av allt skrot hon haft där.
-o det e juh på tiden!!

Kamilla ringde o ville komma över på en fika och där slog jag ihjäl ett par timmar med att surra med henne,satt annars bara o väntade på att flikkorna skulle komma hem från skolan, dom skulle hem som vanligt med två bussen.

Beställde den 24:e aug pryttlar till min dator o jag har följt deras resa från Borås via postens "paketspionageservice" via internet.idag först anlände dom till ICA maxi - jisses vilken tid det tatt!!!!!!!!!!!!..
Men jag tror att dom inte stressat så mycket eftersom jag förskottsbetalade pryttlarna.Då var det ju ingen panik från deras sida längre.
beställde mp3 spelare o grejjer från samma ställe här tidigare men dom fick jag jättefort,dom var mot postförskott.
Jag ska maila dom o be dom förklara vad det hela kan bero på..menar..hur otroligt det än verkar så kan jag juh faktiskt ha fel o dessutom ha en knippe förutfattade meningar om internetbutiker.

Sissela var o lämnade en försenad födelsedags present till en väldigt förvånad Gustav.
Hon hade juh inte hunnit göra det tidigare eftersom hon varit bortrest o virriga mamma glömde packa den i skolväskan imorse,så det var bara o ta Mercan o fara över en snabbis så lilltösen fick sinnesro.
Jag menar..det gjorde juh inte direkt ont o ratta Mercan en sväng idag med..*ler brett*

Till Elli vill jag säga att jag bloggar så fingrarna blöder o tangentbordet glöder.
Till Linda - kan själv!!..*s*..MEN DU ÄR ALLTID VÄLKOMMEN TILL MIG ÄNDÅ.

Så nu ska jag trilla omkull ungarna sina bingar o sätta mig ner o dingla med bena o bara vänta på att CSI ska börja.
Tjingeling alla hubbare!!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag tycker att vi alltid har grovsopor...suck...skulle behöva ha insamling varje vecka...

Postat av: Linda

kanske man svänger förbi en sväng

2006-09-05 @ 10:35:26
Postat av: Majsan

Hallå, numera varken hör man eller ser man dig, men du har väl inte tid nu när du har mercan och körkort....

2006-09-05 @ 13:20:32
Postat av: elli

Håller med i Majsan inlägg. Vars håller du hus???

2006-09-05 @ 19:48:27
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback