Äntligen Fredag!!

Gud vad skönt att det e Fredag.Jag har jobbat hela veckan o det har varit otroligt roligt...men det känns lite hemsk i hjärtat, när man tänker att jag har haft så kul på jobbet o den jag vikarierar för inte haft lika kul utan nog mest bara ont....

Men oj vad jag gillar Ellies kommentarer i min blogg!!!

Jag fick satt upp duschstången hos mamma i veckan,har tänkt göra det sen hon flyttade in där...för typ ett år sen...

Robin gjorde bra ifrån sig på moppekursen,ett fel bara!
så nu får han köra moppe även på 99:an...men aldrig utan en knippe förmaningar innan han ger sig av - Ungar glömmer ju så fort....

Sissela, min lilla plutta, som jag vackert har fått klara mig utan i flera dar, kom hem igårkväll - alldeles lagomt till Fredagens bad dag med skolan.Jobbigt o fått vara utan henne men då har jag ju haft desto mer tid med lilla Emelie o Robin!

Jag hade utvecklings samtal om Emelie idag,allt verkar funka bra på skolan enligt både Emelie o fröken...*kalas*

Träffade Anna ett par ggr i veckan på skolan,oj vad kul,hinner ju på min fritid knappt träffa mina vänner längre.
Aktiviteter på kvällarna gör sitt i min kalender.men vad gör det,ungarna är ju viktigast.
jag hinner sen....*S*
Missade nog ett plastparty här oxå...*rodnar*
Och skördefest på Taavolagården.....den var ikväll....

Make o jag har haft disskutioner om att utöka familjen med ett barn till...han vill hemskt gärna men jag tvekar...en måste klura över det lite....*haha..nu tror alla bloggläsare att vi skulle ha en bebba..men nää..uhhh..för jobbigt*..tycker däremot att Linda kanske skulle....menar...Siri börjar ju bli lagomt stor för ett småsyskon o så...och jag sitter gärna barnvakt!!..*ler brett*.
Hur som helst har make o jag däremot kommit överens om ett större köksbord,till att börja med,sen får vi se hur det blir med resten.

Nu somnar jag snart vid tangentbordet,dom flesta av mina IDOL favvisar gick vidare till final så jag e nöjd med det.nån till hade ju kunnat bytas ut ännu..*tycka*.
Dags o bläddra i bloggarna o kika hur andra haft det.
Sen blir det till att trilla ner i bingen för min del.

Önskar alla en trevlig helg!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Menar du att ni planerar ev en till liten baby??? Och så börjar ni med ett köksbord....det är till att vara kreativ...Kan förklara på måndag vad jag menar...

2006-09-23 @ 11:16:26
Postat av: Majsan

Hoppas att det är ett stort barn.....!
Vi syns på måndag!

Postat av: kim

nej nej nej.inte linda o jag.jag har stängt butiken den har gått i konkurs.har sattit hänglås på kalsongerna.*asg* o dragit åt med en påsklämma.hehe.*ajajaj* ha en skön helg i alla fall.

2006-09-23 @ 18:59:18
Postat av: elli

Jag förstå nu VARFÖR ni börjar med ett störra köksbord!!!!!
På köksbord kan mycket hända...

2006-09-23 @ 19:00:43
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Linda

det där får vi allt ta oss en stoooor funderare över*asg*

2006-09-23 @ 20:43:42
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: elli

Hallå Seja!!!! Äter ni glass eller?

2006-09-28 @ 20:49:13
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: elli

Nog för att det är freag men inte skriver du väl likadant varje freda? eller???

2006-09-29 @ 19:03:00
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: eiralainen

Fredag????

2006-10-02 @ 08:03:03
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: Anki

Hahaha..... större köksbord:-D
Viktigt att allt o alla ryms.

2006-10-04 @ 19:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback