Uppdaterar väl då...

Vilka veckor det har varit,full rulle hela tiden!!

Min lilla älskling,Nathalie var hem o pussa på sina mamsing en smula..men hon for till polarna i Luleå o Boden,kanske kommer hon ännu en vända hit igen.
Men...istället kom min lilla älskling,Håkan hit o pussa på sin lilla mamsing,få se hur länge han stannar - för alltid hoppas jag juh.

Man har hunnit varit föräldrastöd på skoldisco oxå,håller med Kajsa att ungarna skötte sig helt undebart medans det fanns en del vuxna i lokalerna som verkligen skulle behöva gå en charmkurs...eller två.

Fick mitt första bredställ med fina blå,fina blå har bara mud & snow däck på så det var lite glatt under däcken.
Joppe fick efter mycke grubblerier låna min bil till stan så han kan köpa o putta på däck med dubb,kanske fina blå håller sig stadigare på vägen...men det var inget lätt beslut för mig o ta..verkligen inte!!
Men jag tvärvägrar köra bil med vad jag kallar sommardäck,är där inte dubb så får dom kallas för vad sjutton man vill men några vinterdäck e det inte!!

Idag hade snäckorna fotografering på skolan,egentligen skulle dom ha varit hemma båda två o sjuka,Sissela har varit hostig hela veckan och Emelie börja snora och hosta igår.
Men inte  ett spår av det såg man när dom var på skolan i väntan på fotografering!!!
Nästan så jag skämdes,var en smula svårt att motivera att dom inte var i skick att sitta vid skolbänken.


Men oj vad fina dom blev,man fick tjuvkika lite på en skärm när dom plåtats.
Men jisses vilken tid det tog.
Nåväl,jag är en flikka med ett stort tålamod,så det gick ju vägen men jag hade ju Joppe med mig o han kved o gnällde värre än ungarna...*suck*

Nåväl,nu har jag skickat iväg Joppe,Håkan o lilla Emelie till stan,Emelie var sugen på o shoppa lite så det är ju klart att hon skulle med.Håkan skulle träffa Robin på stan o gå på gymmet med han.
Det kan behövas,Robin hade en polare här över helgen o det enda dom gjorde var o käka godis o spela tv o data spel.
Ut gick dom bara för o smälla några smällare som glömts kvar sen nyår.

Nåväl,nu ska jag ta min minsta lilla o slänga mig på soffan en stund,lillan ska vila när mamma e trött!..*S*

Ha en trevlig afton kära bloggare!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har haft m o sdäck på tre bilar tidigare, gillar däcken bra! Man måste lära sig köra med dem bara*ler*!
Måste komma förbi till veckan, förhoppningsvis har jag inte lika mycket då*ler*
Kramisar

Postat av: elli

Men se där, grannen har uppdaterat sej, det var inte dåligt.

2006-10-27 @ 16:35:47
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Usch för bredställ med bilen...sist jag fick det blev bilen skrot...

2006-10-27 @ 21:28:46
Postat av: Linda

Dags för ny uppdatering?!

2006-10-30 @ 20:27:13
URL: http://mysmamma.webblogg.se
Postat av: eira

Klen? Ja, det måste vara just det! *vinkar* Kommer du o shoppar den 15 nov???

2006-11-04 @ 18:56:00
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: eira

VA??? Har du fått jobb???? På restaurangen???

2006-11-05 @ 14:39:41
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: elli

Tack kära granne för mjölkkoderna. Flirta nu inte för mycket med kamprad i morgon!!!!!

2006-11-06 @ 17:43:55
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: eira

*vinkar*

2006-11-07 @ 22:40:32
URL: http://hilldur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback