Torsdag,torsdag,torsdag...

Emelie åkte iväg med Joppe tidigt imorse till Uppland-nånstans,,,huu vad jag saknar...

Dagen började juh alldeles fantastiskt bra,Robin försov sig..ringa rundor igen-jaga folk på väg in till stan,kom själv tack o lov i tid till jobbet i alla fall.
Det slutade för Robins del att han fick ta 08:40 bussen till skolan istället för jag fick då inte fatt på nån skjuts till han i alla fall.

OBS.OBS.OBS.OBS!!!!!!
Ser ni min pojk vid busshållplatsen efter 07:30 så har han förmodligen missat bussen!!
-är ni på väg mot stan,
PLOCKA UPP HAN,OCH PUTTA HAN TILL SKOLAN!!!
misstänker,anar o känner en smula med käppen:  
-den lilla mannen gör vad han kan för o slippa skolan....
*tackar,bugar o bockar i förhand*

Kom hem efter 16 från jobbet idag,bossen var på kurs så jag fick "stänga" köket.
Passade på o pussa litta extra på Siri,nu när jag hade lite tillfälle.

Sissela och jag trillade omkull ett par timmar,när vi kom hem,så trötta vi var!!

Joppe kom in på vaktutbildningen,det var kul..dyrt men kul!
7000:- kostar kursen o pågår i två veckor = 2 veckor utan lön...

Att han får vaktlicens,skitkul, vilket ju innebär att jag inte behöva ödsla energi på o sköta mig på krogen..*höhö*

Robin var nog lite klen idag,ingen matlust och sov mest hela dan. (han kom hem med två bussen från skolan)

-en fråga..om 6 kossor dricken en balja vatten på 30 minuter,hur lång tid tar det för 2 kossor o dricka en halv balja??

Sug på den karamellen!!

Tjingeling!




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det var en svår karamell att suga på!!!! Ska hålla utkik efter Robin när jag far till skolan i morgon...på finska kursit!

2006-10-05 @ 22:45:29
Postat av: Linda

Håller utkik efter Robin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback