Tordag den 12:e....

7:00 på Jobbet idag,Sissela var lite småseg fast hon sovit i nästan 11 timmar i ett sträck!

Städa,städa,städa..och när jag städat klart..så såg det lika eländigt ut igen som vad det gjorde när jag började kl 07:00 imorse...Så synd om ordinarie städerskan,man känner juh att man vill börja om igen när det egentligen är dags att gå hem...

Väl hemma så slocknade jag på soffan,Robin kom hem med sin skolbuss samtidigt som Sissela och jag körde in på gården,klockan var då 16:00...16:15 så sov jag.
vaknade 17:30 av att Sissela väckte mig:
-Sovit klart nu mamma?
Hon sitter alltid hos i Soffan när jag vilar o kollar på tv...upptäckte att Robin oxå sov,han hade somnat med jackan på,när jag frågade honom om han inte skulle ta av sig den så svarade han:
-jag kanske gillar den!...och så sov han vidare..*S*

nu är klockan mycke igen,jag hade ingen lust att städa hemma ikväll alls..så jag struntade nästan helt i det.

Min ljuva, lilla Nathalie ringde mig ikväll,så skönt o höra hennes röst..lite jobbigt bara att hon bor alldeles för långt ifrån mig.

Men jisses vilkan veckar solnedgång vi hade ikväll...helt otroligt vacker..som om hela himlen brann!!

Nu är klockan mycke, så för Seija gäller det bara att in i duschen o sen ner i bingen!!

nattinatt!!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Förstår att du är trött efter en arbetsdag...jag är ju det efter en halv...

2006-10-14 @ 23:53:55
Postat av: Linda

skönt att nanna lite efter jobbet*ler*

Postat av: Emelie

Hej mamma jag har en egen blogg nu såm kajsa har hjälpt mig med

2006-11-20 @ 16:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback