Slitsam vecka...ujuj..

Och det är bara Onsdag..orkar inte blogga så mycke idag...glad för alla gulliga kommentarer från er..*gängkram*
Suttit på skolbänken idag o det var sååå tröttsamt..intressant men tröttsamt..imorgon skulle jag ha lektion eller "coaching" mellan kl 14:30 och 15:00 o självstudier hemma, resten av tiden.På fredagen skulle jag ha haft självstudier hela dan hemma.
-Men fick höra att jag skulle vicka på skolan istället,fast inte i köket utan på städ.
Oj vad spännande..har inte direkt haft praktik på städ men har lixsom nosat lite där i somras.
Det ska bli kul o se vad det blir av det..men nog blir jag skitglad ifall jag får allt gjort som så som jag ska och framförallt att jag hinner med allt innan Måndagsmorgon..*S*..

Sussedags för mig,alldeles strax...men en lille historia ska man orka med...hehe..såg att det fanns fler såna på bloggarna.

"Märta är en liten vilde i sin rullstol, och älskar att fräsa omkring på hemmet.
Hon tar kurvor på ett hjul och bottar ur i de långa korridorerna.
Men, eftersom hon och övriga på hemmet inte riktigt har alla hästar i stallet, så tolererar de varandras egenheter.
En dag när Märta drog på längs en korridor, öppnades en dörr och Mats klev ut i korridoren med armen höjd. "STOPP!" sa han med myndig stämma. "Har du körkort för den där?" Märta rotade i sin handväska och fick fram ett chokladpapper och viftade tokglatt med det. "OK!" sa Mats och Märta drog vidare.
När hon tog kurvan vid TV-rummet med skrikande däck, dök Gösta upp framför henne och begärde att få se skattekvittot.
Märta dök ner i handväskan igen och drog fram ett flaskunderlägg. Gösta nickade slött och sa "Varsågod och kör vidare, damen."
Märta närmade sig den sista korridoren innan hon kom fram till entrén, uppenbarade sig Folke framför henne iförd inte mer än ett rejält stånd.
"Åh nej, inte blåsa i alkotesten nu igen"

lite fräck kanske men inte alls vulgär..*S*..
nattinatt..


Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahaha...stackars lilla Märta!

2006-10-12 @ 07:32:39
Postat av: Linda

hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback