Oj...bloggat lite glest,kanske..

Men jag har slavat..huuu vad jag har slavat.
-Mikroberna på skolan, bara äter o äter..*S*..varje dag??!!
Sökt jobb oxå,både som mattant på Karungiskola och till IKEA restaurangen...-igen!

Det var värst vad ni kommenterat mitt eventuella nya matbord...*mumla massa*
Jag fick inte DET bordet..det var sålt,få se om jag fyndar nåt annat.

I fredags fick jag förstoendet att ansvara över köket medans bossen var på annat håll..*kul*..min vanliga arbetstid brukar vara från 08:00 - ca 13:30 men i fredags började kl.07 o slutade först kl 16...jag fattar inte,Bossen brukar itne vara så länge,ens på fredagar...måste vara att jag gjorde ett noggrannare jobb än vad hon brukar göra...*mumlar...-eller så e hon effektivare*...

Det har ju säkert hänt massor sen jag senast bloggade men jag har nog glömt det mesta.
Vikarierar veckan ut o så två dagar nästa vecka sen ska jag till plugget,tills jag får ett jobb igen.
Till sist...uhh vad fin bil jag har!!!!...(men jääääädrans vad hon kostar o ha)
tjingeling bloggisar!


Kommentarer
Postat av: Linda

Äntligen uppdatering!
Som jag har väntat o väntat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback