Blue Tuesday....

-Där sitter dom nu...sjunger o dansar o festar o e glada....men vad e väl en bal på slottet...*suck*
okej..det är väl bara en liten sammankomst där dom petar i sig rutten fisk och tycker dessutom att det e gott..*ryser*

Idag gjorde Askungen sin sista vikariedag i skolköket...medger..kommer att sakna stället massor och alla underbart roliga människor på hela skolan.men...det kommer nog fler tillfällen att vicka där..menar...n-å-n-g-å-n-g måste ju nån från köket bli åteminstone l-i-t-e förkyld,i alla fall lite snörvlig!!
-Och då ringer dom mig...(hoppas jag)...
*bara inte "mina bebisar" Siri,Katarina o Ida hinner glömma bort mig*

Imorse åkte mitt hjärtas lilla sång till Skåne med far sin..Emelie e inte tebax förrän till helgen.
men hon har sett SÅ fram emot o få träffa farmor o faster o andra släktingar som hon har så långt ifrån sig.
Men jag saknar inte henne mindre för det!!

O "Tittis" e bara en o en halv vecka tills lilla stora Nathalie kommer  till mig,hem till sin mamma...oj vad jag ska pussa på henne!!
Hon stannar bara en helg innan hon måste skynda sig tillbaka till skolan i Göteborg.'E en helg jag ska göra det mesta av.

Men nu måste jag trilla omkull i bingen,e skola imorgon...uhh..ska kursa,starta eget.
Ska bli kul hoppas jag..eller det blir ju vad man gör det till..det BLIR kul!!

nattinatt alla bloggers!


Kommentarer
Postat av: Linda

skickar en massa kramar!!

Postat av: elli

Starta eget?? Vad??? Förresten, vi synns i morgon!!!!

2006-10-11 @ 19:23:41
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Kajsa

Askungen...hahaha...du har åtminstone fått din prins...Du är faktiskt en mkt härlig människa!

2006-10-11 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback