Underbara Torsdag

Bara en dag till Fredag o sen ledig Lördag o jobba på Söndag..*ler*
tror jag ska ta mig en liten rotblöta på fredag.Restarurang folket var visst på väg o lyssna på "Reindears" så eventuellt så halkar man väl efter dit ..höhö...

Jag var ledig i Tisdags så självklart passade jag på o ta en heldag med flickorna på Jobbet,Robin var inte så pigg på så han fick följa med han med!
Vi började dagen med att titta på djuren.vi hittade en kel kelis där som vi inte fick köpa med oss hem för hon skulle hem med sina ungar,En "Eira" av nån sort hette den visst! 
Sen köpte vi skor,hade flickorna som en självklar ursäkt till att få ett par ytterligare till mig själv igen,tredje paret var ju gratis..*S* Sen vidare till IKEA o självklart började vi med en lunch som mommo fick bjuda på,sen shoppa vi o när mamma for o köa så fick barnen gå o leka i "Småland".
-en timme fick dom vara där,precis lagomt till att mamma köat klart o fått betala flickornas pryttlar..uhh...sen korv från bistron o glass..
Robin flöt mest bara med eller så satt han på nån fotölj o läste från sin medhavda bok eller så var han i bistron o mumsa laktosfri korv.
Hela dan hade gått så det var lagomt att åka en vända till mommo o fika innan det var dags för hemfärd.

Det har varit kanonkul på jobbet,mycke folk,härligt!!
Suttit i kassa hela dan,tiden går s himla fort i kassan, knappat man hinner ta sina pauser innan dan e slut!

Idag blev vi bortskämda med panerad torsk till Lunch o wienerbröd o spättekaka till eftermiddagsfikat.
Själv var jag o nallade en morotskaka,vill inte riskera få problem med gallan,såna e lätt hänt att man får med wienerbröd om man som jag,är av den sensitiva sorten..*S*

Imorgon ska jag vara i resturangen o hålla ordning på borden-det går säkert alldeles,alldeles utmärkt!

Ha en fantastisk dag alla bloggare,särskilt min ljuva lilla pralin,♥Emelie ♥,oxå kallad "mysflickan" som oxå skaffat sig en egen blogg.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kul! Vi ses nog i morgon! Kommer dit med svärmor och svägerska. Pralinen visade sina fina fynd!

2006-11-23 @ 22:27:34
Postat av: Linda

Är så trött att jag inte kommer på nått bra att skriva till dig!
Skickar min kärlek o en massa kramar istället

Postat av: Majsan

Har du funderat mer på schemat?
Stängningarna????Du vet nog vad jag menar!

2006-11-24 @ 22:46:36
Postat av: eira

Gallan?? Jag ska till Kalix på måndag på nåt ultraljud på gall-gångarna. Har haft problems m magen en längre tid, och nu kollas det upp. *ler*

2006-11-25 @ 08:33:56
URL: http://hilldur.blogg.se
Postat av: elli

Pralinen eller pralinerna har visat en del inköp. Visst är det kul när man trivs på jobbet???

2006-11-25 @ 14:34:51
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: aegnes

heej

2006-11-25 @ 19:47:36
Postat av: kim

hej hej vink vink

2006-11-28 @ 00:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback