Oj,redan December!!

I år var jag ute i god tid med Julpyntandet med dukar o gardiner o röda fruktkorgar osv.
Advents stakarna hittade oxå fram till fönstret.

Jag visste att en stor del av min energi och mitt medvetande skulle gå till mitt jobb på IKEA.
Man är rätt slut i både bena o pallen när man vobblat sig hem på trötta ben från jobbet..nää.menar inte att jag promenerat hem från stan.jag har ju självklart fått ratta min fina pärla,den som e så blå så blå...*ler brett*..
oooh visst ja...jag har tankat den idag,själv....*ler*...minns inte om jag överhuvudtaget gjort det själv ännu...
-men jag tror inte det...

Hur som helst så börjar jobbet o kännas som om saker o ting faller på plats...tunnelseendet har släppt och periferiseendet har ökat kraftigt....tur e väl det...höhö..


Joppe e vakt ikväll..första gången ikväll som "licensierad" vakt på statt...och vilka spelar där?..mjoo...reindeers...heh...

Och Markus vann idol 2006 ifall nån nu missat det...och självklart gjorde han det...fanns ju inga andra alternativ,värda att räkna med...var väl 64 % av rösterna som han fick.

Nej nu måste jag fundera på o dra mig mot bingen en ny arbetsdag imorgon när dom flesta andra slappar på soffan o pillar sig i naveln,Eira lär väl slappa i IKEAs bollhav...lilla gottegrisen där..*S*

Nattinatt!!


Kommentarer
Postat av: eira

Nähä!! Imorgon får jag inte leka i bollhavet....*muttrar lite o suras*

Ha de - vi ses nog!

Postat av: Nathalie

Åh vad du e duktig Min lilla mami.

2006-12-03 @ 01:46:08
Postat av: Kajsa

Här har tomtarna hittat sina platser redan för en vecka sen...men det är en sån mysig tid nu!

2006-12-03 @ 09:36:37
Postat av: elli

Vilka dagar kan du rekommendera att jag som inte vill trängas ska komma till din stora affär och fynda????

2006-12-03 @ 17:29:55
URL: http://elli.webblogg.se
Postat av: Linda

Vilken dag är du ledig?? Tänkte om vi försöker komma då, Siri har äntligen blivit frisk.
*kramas med vännen*

2006-12-04 @ 17:40:48
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback