Juldagen!!

God fortsättning på julen alla glada!!
Ikväll SKA jag festa rundor..ojoj...bytte bort min dubbellönarbetsdag imorgon mot en vanliglön dag på Onsdag..bara för att jag ville ut o svira lite med mina kära vänner.
-men...vah??...
-INGEN,I-N-G-E-N ville följa med mig ut...ursäkter ursäkter ursäkter...dom flesta skyllde på jobb imorgon med det fanns dom som höll sig lååångt borta från stan..flera till o med, det fanns dom som skyllde på att dom inte hade tillsyn till barnen...och på den vägen var det...Oj Oj Oj....

-Så till slut så ringde jag till den som jag verkligen kan lita på som aldrig skulle låta mig supa ensam..
-min mamma....min fina lilla mamma...hon ska följa med mig ut ikväll o hålla mig sällskap åteminstone tills jag raggat fram andra suparpolare,jag ska ranta runt med tanten så det står härligt till...och en sån kväll som denna så kan det dröja innan man hittar andra festarpolare....*höhö*

Småtöserna är hos Anna,Joppe Jobbar på statt ikväll,Robin o Lina är upptagna med sina datorer...
-skulle jag bli sittandes ensam här ikväll med en bortbytt dubbellönare imorgon???...
-Ooooh nej,,imorgon ska jag vara bakis för hela slanten!!!

Skål alla glada och ha en underbar kväll!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hoppas verkligen du får roligt! Och att du hittar dina suparkompisar fort så morsan får gå hem...:)

2006-12-25 @ 22:46:17
Postat av: elli

Törs man fråga om grann kärringen har skallebank idag????

2006-12-26 @ 09:31:04
Postat av: Seija

Jupps...*ler brett*...du törs fråga och det HAR hon...lite lagomt,så där att man vet att man partat rejält dan innan..*ler*..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback