Tisdag!

*tusan*..bilstereon funkade visst inte,Kim var så snäll att han drog alla kablar o kopplade o försökte på alla sätt o vis putta igång min nyinköpta stereo men hur mycke han än fifflade o mofflade så ville den inte funka...jag har bergis gjort nåt..för den funkade juh till en början.Kom på att jag samtidigt som jag köpte min så köpte jag en till Anna,vi hade samlat till hennes födelsedag..hehe...jag visste att hon inte hunnit koppla in sin,så efter ett telefonsamtal så var jag på väg till henne för o befria henne från sin bilstereo..snabbt som ögat tebax till Kim o han trolla litta o vips så strömmade det ljud ur högtalarna..Axel Rudi Pell....aldrig har musik låtit så bra som det gör ur mina bilsterohögtalare.helt perfekt...tusen tusen tusen tack,Kim!!!!!!

Flickorna kom hem med två bussen,trötta som sjutton.så vi tog en filmvila idag..Emelie såg lite hängig ut,undrar om hon fortfarande var traumatiserad över Marias fadäs från första skoldagen...

Mats kom förbi o letade efter Joppe..dom jobbar på samma ställe men har noll koll på varann...haha..Mats hade inte märkt att Joppe farit på långkörning.

1450:- kostar ett litet minne till laptopen!!!!
Jag trodde jag skulle trilla av stolen när jag hörde det.
-Aaaaldrig att jag betalar det!!!!..(känns det som just nu i alla fall).

Robin ringde,skulle komma hem lite senare idag,han skulle kolla på kläder med Samuel.(!!!!!!???)
Robin som verkligen,verkligen ogillar klädbutiker o provhytter.(han måste ha fått värmeslag,eller nåt).
När han kom hem så var han så glad att jag redan fått hem bilen från Kim,självklart skulle han provlyssna stereon..så där satt vi..gossen o jag o lyssna på Axel Rudi Pell i en stillastående Mercedes...höhö..han tyckte i o för sig att jag har rätt kass musiksmak....*suck*.

men nu måste jag göra lite annat.
Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Christian

En mysig filmkväll med ungarna är ju alltid trevligt!

Tror nog din dotter kommit över skolstarts "chocken" *skratt*

..*suck*..Joo datorminnen är dyra som ***..!!

Är du säker på att de var "Samuel", å inte en "Tjej" som provade kläder till Robin ;)
(brukade dra den "ursäkten" själv för morsan,
när man va 14-15år..) *retas*

HÄRLIGT.. så nu funkar din stereo :)
..måste få höra de "perfekta" ljudet nån dag..
*skratt*

..Tjingeling..Tillbaxz..!!!!

2006-08-23 @ 00:42:09
Postat av: kajsa

Visst är det kul med körkort och egen bil! Plus att om man har stereo i den så får man förhoppningsvis lyssna på sin egen musik när man kör...i min bil blir det oftast ungarna som väljer...vad gör man inte för att slippa utgöra en trafikfara...

2006-08-23 @ 08:48:16
Postat av: Linda

Lite värmeslag hade han nog*ler*!

Postat av: eira

*vinkar* Hejhej! Är du också bloggare?? Vad kul med fler bekanta "ansikten"

2006-08-23 @ 18:23:53
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: kim

varsågod det var så lite så o koppla in den.hehe.

2006-08-25 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback