Onsdag

En sån kalasfin dag idag,soligt o varmt.
Småttingarna for till sina respektiva skolor o jag...jag hade väl planer på o gå till AF idag..det börja så väl...kom iväg i god tid till stan ,hämtade Robin från skolan (han hade håltimme) vi for till momsingen o käka frukost.Sen skulle jag ju till AF....det ligger en skoäffär strax mittemot...jag vet inte hur det kom sig men jag hamnade där istället....fynda litte...så ringde Joppe mitt i allt,ville dejta med mig ..*fniss*.han var tebax i stan från en "långresa".så vi for på kondis o fika o jag kom helt av mig vad gäller AF.
Budapest bakelse o kaffe...uhh..vad gott!!..
efter våran dejt så for han iväg på jobb igen,men han skulle komma hem på kvällen.

Sen ringde Robin,ville att jag skulle skjutsa runt han på stan på lite ärenden.
-javisst,såklart!!  (hade lite i bakhuvudet att jag glömt göra nåt).
Kom till skolan där står han med sina polare o undrar ifall dom får följa med..
-javisst,såklart!!..så jag snurrade runt på stan idag med en liten knippe tonårshormoner....dessa kommentarer o detta konfererande om brudar,tv spel o musik mm..trodde öronen skulle trilla av mig.
Att dom orkar!!
Efter en tids snurrande så skulle dom tack o lov tebax till skolan.

Jag hade en liten stund kvar o hinna göra, vad jag nu glömt bort o göra så jag for o handla på ICA istället.
inte förrän jag satt i bilen på väg hem, kom jag på att jag skulle ju på AF...nåväl..är ju en dag i morgon med.
men nu e jag himla nannig!
Nattinatt bloggisar!!

Kommentarer
Postat av: eira

Du har väl inte blivit virrig av all sol i sommar????

Postat av: Kajsa

Hahaha...vilken kanondag du haft! Det finns så mkt att göra i stan så det är lätt att glömma sitt egentliga ärende...speciellt om man har en dejt...

2006-08-24 @ 09:21:25
Postat av: Linda

vilken härlig dag*ler*, var inte orolig, AF är ju öppet fler dar!!

2006-08-25 @ 18:55:10
URL: http://mysmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback