Måndag..

Barnen ligger o sover o här är det alldeles tyst...Joppe e o kör nånstans...kommer väl hem nångång i veckan...känns lite konstigt..skolan har börjat o vi ska trilla in i vardagsrutinerna igen.

Joppe o jag följde med töserna till skolan,Sissela ska börja första klass..Emelie i fjärde...stackars lilla Emelie..kom till skolan,förväntansfull o lilla magen full av små fjärilar,Rektorn höll sitt välkomstal o alla lärare presenterades o sen skulle dom få gå till sina nya klassrum.
Där på whiteboardtavlan hade fröken skrivit en välkomsthälsning o skrivit alla barnens namn...alla barnens förutom lilla Emelies...henne hade fröken glömt helt o hållet bort.
Sissela fick en alldeles ny fröken,Sissela tycker att hon verkar snäll.Hoppas dom ska trivas med varann.

Lämnade bilen till Kim,han skulle peta på med min bilstereo den vill inte riktigt funka..ljudet lixsom bara dör ut.Hoppas han får rätsida på den....så snart som möjligt..det känns lite tomt i hjärtat o ha den så långt ifrån mig..*sucka en smula*.

nu har jag inte tid o skriva mer,måste läsa alla bloggar..betydligt roligare o läsa andras än skriva egen.
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

ååååååååå,lilla Emelie, vad trist för henne att bli bortglömd så där offentligt. Hoppas att hennes första skoldag i 4:an slutade bra ändå...

2006-08-22 @ 12:08:37
Postat av: Linda

Stackars gumman!! Fick ni ordning på din stereo??

Postat av: Majsan

M berättade om denna sak imorse och jag skrattade åt henne, att det skulle drabba Emelie av alla barn, men hon hade skrivit ett pojknamn två gånger...hon blev lite rädd om vad du skulle skriva på bloggen om....:)

2006-08-22 @ 18:52:49
URL: http://majsan43.webblogg.se
Postat av: Christian

*suck* ..stackars Emelie.. "utfryst å mobbad" av sin fröken..?? Sånt kan bli jobbigt.. *skratt*
Tur att Sissela trivs med sin nya fröken :)

2006-08-23 @ 00:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback