dagen efter.....höhö..

Kom ju mig iväg igår,tillslut..trodde aldrig morsan skulle bli klar...Kamilla ringde juh..hon minsann,ville gå ut med mig!!
Eftersom morsan dröjde så förskräckligt så bestämde vi att vi skulle träffas på statt.
jag har tänkt på en sak...appropå det här väntandet på morsan......När jag var 20 och skulle få hem en dejt på besök..vad gör man..joo...man röjer i lyan o sen pyntar man till sig för o bli fin...eller hur?
jag menar..det gör man ju än..skillnaden ligger i hur mycket tid man fördelar på vardera projekt..förr så räckte det med att man la 5 min på utseendet o så var man döläcker o sen la man en timme eller två på o få lyan anständig...idag...räcker det att man lägger 5 minuter på o få huset anständigt men fan vet ifall ett par timmar räcker för o piffa till sig så man blir anständig..min slutsats av det hela är att egentligen konstatera det faktum att man blir kruttigare med åren men man tar ordentligare hant om sin lya..visst är det så!!
känns som en deja vu...har vi diskuterat ämnet tidigare på bloggen??


Menar....det e helt plötsligt okej att vänta nån timme på mamsingen...man vet att sånt tar tid o att hon faktiskt gör sitt bästa.
Och hon stannde kvar på statt igår...hur länge vet jag inte men nog för o flörta runt lite...*ler brett*

Jisses vilken rotblöta jag fick igår...ujuj vad jag behövde det...så idag mår man precis så bra som man förtjänar...*ler brett*...
dessa "dagen efter" dagar är vikta för att mysa med kalla pizzarester från dan innan,Cola och disneychannel ...allt avnjutes i horisontellt läge.

Tjingeling alla glada hubbisar...


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad fint att du fick dejen rotblöta! Det måste alla blommor få då och då!

2006-12-27 @ 18:38:55
Postat av: elli

Herregud vad det är underhållande att läsa din blogg kära granne!!!!Jag skrattar och tränar magmusklerna samtidigt!!!

2006-12-27 @ 19:04:40
Postat av: eira

*vinkar lite* sköter du dig på jobbet när ajg inte är där o ser efter dig?? *flin*

Postat av: Nina

nu är det bara att vänta in nyåret så kanske du kan ta dig en till rotblöta....bra att rensa skallen ibland...har jag hört....

2006-12-29 @ 14:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback