händer inte så mycke...inge kul i alla fall....*suck*

Jag har inte bloggat för att jag har varit så uttråkad...händer juh inget...Idag var jag förvisso pussade på Emelie när dom hade kulturdag vid Kukkolaforsen,träffade Barbro Tovare oxå..*kul*..o Monica oxå,det var länge sen.Sen körde jag till stan o flörtade med gubben litta med ett gott resultat....han fyllde  tanken på bilen åt mig.
Igår överaska hana mig med att raka bort flärparna han dragit omkring i över ett år med på hakan...gud så söt han e utan dom.

Robin var på disco i lördags på station,jag hämtade hem han vid midnatt...insåg att mina helljus e rätt kassa måste ha extraljus till bilen....särskilt viktigt e det med blå extraljus så dom matchar färgen på lacken
Nåväl,Robin hade haft kul i alla fall.. min lilla partyprille..

var en sväng bort till Anna oxå härom dan,skulle till Linda men hon var inte hemma...så jag passa på o fara bort till Lövheden istället.Hon hade fått hem gullegubben från sjukhuset men han såg rätt sliten ut....

Imorgon ska jag till Lernia o officiellt avsluta min kurs där.

Nattinatt alla bloggare nu ska jag glutta lite hos er...hoppas det här mer där än vad det hänt här.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du har ju hunnit med mkt!

2006-08-30 @ 08:34:12
Postat av: Linda

Måste komma över o se hur han ser ut egentligen*ler*

Postat av: eira

Bildbevis!

2006-08-30 @ 17:04:34
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: elli

Men så roligt du haft. Fick höra en dag i veckan att ni alltid äter kyckling på fredagarna! Hur varierar du den maten????

2006-09-01 @ 19:37:23
URL: http://elli.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback