Snart Sveriges Nationaldag!

E bara vid högtider och andra speciella dagar jag bloggar,verkar det som..höhö..

Men nu så..

Nathalie har äntligen tatt studenten!!!

Bägge operationerna av bena gick bra,sjukskriven två veckor till,sen får jag äntligen återgå till mitt jobb "på riktigt".
Det ska bli riktigt, riktigt trevligt!

Dom hade pubafton med liveband på jobb häromdan men den fick jag hoppa över och det var väl....okej....*suck*.

Sissela fick en ny hoj,puttar strax in en bild på henne och hojen.
Vem kunde ana att det bor en knutte i den lilla, lilla späda flickan.

Tessu håller på och jobbar fram lite valpar,just i skrivandes stund e dom 4.
Var juh så att hon fick besök för en tid sen, av en rymningsbenägen,skäggig labrador historia och det gick ju som det gick....valparna e gulliga i alla fall.
puttar in en bild på en sån oxå,strax..
men nu måst jag ut o titta ifall jag får räkna dom till 5....

Tjingeling!

Och självklart en liten "Eira" för
dagen.
"Den som uppfattar framtiden som motvind går åt fel håll"

och en lilling till...

"Diplomati är konsten att be någon dra åt skogen på ett sådant sett att han ser fram emot resan"

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow du har uppdaterat!! Väntar med spänning på att få se vovvisarna :)

2008-06-11 @ 15:48:08
Postat av: elli

Oj!!! Har du inga delikat bilder på valparna att visa?

2008-06-25 @ 19:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback